Engager dine tilhængere ved at bruge video med YouTubes nonprofitprogram
Udnyt effekten af historiefortælling via video, så du kan nå ud til et globalt publikum og styrke din sag. Derudover kan du gøre det nemt for dine støtter at give via YouTube Giving-funktionerne (i øjeblikket kun tilgængelige i USA).
Fordele
Sådan fungerer YouTubes nonprofitprogram
Du får adgang til funktioner, der er særligt nyttige for nonprofitorganisationer:
- Kort med links til eksterne websites giver dig mulighed for at føre dine støtter til en hvilken som helst ekstern webadresse
- YouTube Giving-funktioner kan hjælpe med at indsamle penge og skaffe flere støtter
- Creator Academy tilbyder undervisning, der er skræddersyet til nonprofitorganisationer
Se, hvordan YouTubes nonprofitprogram hjælper organisationer med at skabe opmærksomhed, komme i kontakt med støtter og meget mere.
Charity: Water
Sociale værktøjer og analyse- og optimeringsværktøjer fra Google hjælper charity:water med at oplyse deres støtter og dele budskabet.
Van Gogh Museum
Van Gogh Museum bruger YouTube og Ad Grants effektivt til at nå ud til nye museumsgæster og skabe opmærksomhed.
Special Olympics World Games
Special Olympics brugte Google Workspace til at koordinere frivillige og Ad Grants til at involvere seerne ved World Games i 2015.
Andre værktøjer, der kan hjælpe dig med at nå ud til din målgruppe
Der er andre produkter i programmet Google til nonprofitorganisationer ud over YouTubes nonprofitprogram, som også kan hjælpe dig med at skabe større bevidsthed og indsamle penge.
Anmod om en konto i Google til nonprofitorganisationer
Når vi har bekræftet, at din organisation er kvalificeret, kan du aktivere de Google-produkter, der bedst opfylder dine behov.
Har du spørgsmål, eller vil du have flere oplysninger om, hvordan du bruger YouTubes nonprofitprogram?
Når din nonprofitorganisation er bekræftet, og du har aktiveret YouTubes nonprofitprogram, kan du se vores ressourcer og ofte stillede spørgsmål, så du kan få mest muligt ud af programmet.