Se, hvordan organisationer rundt om i verden har fået større rækkevidde og flere støtter med hjælp fra Google til nonprofitorganisationer.
Action Against Hunger bruger Google-værktøjer til at samarbejde nemt over hele verden og indsamle livreddende donationer.
YouTubes globale fællesskab har givet Anaheim Ballet mulighed for at nå ud til millioner af seere uden at skulle forlade den hjemlige scene.
Sociale værktøjer og analyse- og optimeringsværktøjer fra Google hjælper charity:water med at oplyse deres støtter og dele budskabet.
Med Google til nonprofitorganisationer kan CVTC holde følsomme oplysninger sikre og organiserede, samtidig med at deres opgaver forenkles.
Direct Relief bruger Google-værktøjerne til at nå ud til flere støtter, fjerne alle forhindringer for bidrag og visualisere effekten af bidrag.
Fundación Todo Mejora bruger Google Ad Grants til at gribe ind i forbindelse med kriser for LGBT-unge i hele Chile.
Girl Scouts of Japan bruger Google-værktøjer til at understøtte programmer, beskytte deres data og selvstændiggøre piger og unge kvinder i hele landet.
JGI bruger Google Earth-værktøjerne til at indsamle, visualisere og dele oplysninger om skovtab med resten af verden.
Kiva bruger YouTube til at aktivere fællesskabet ved at opfordre ligesindede, frivillige og brugerne til at dele deres historier.
NRDC bruger Google-værktøjer til at kommunikere effektivt, analysere data og dirigere mere trafik til deres website.
Med Google Workspace kan Navigators koordinere alt med et stort netværk af frivillige og forældre rundt om i landet.
Google Workspace forbedrer effektiviteten af Nurus daglige drift i 11 forskellige tidszoner.
RNLI bruger Google-værktøjerne til at skabe opmærksomhed, rekruttere nye støtter og få en bedre indsigt i, hvem der besøger deres website.
Special Olympics brugte Google Workspace til at koordinere frivillige og Ad Grants til at involvere seerne ved World Games i 2015.
Surui-stammen har brugt Google Earth og Open Data Kit til at registrere tilfælde af ulovlig skovhugst på den jord, der tilhører stammen.
Thrive DC bruger Google til nonprofitorganisationer til at klare det administrative arbejde hurtigere, så de kan bruge mere tid på at tjene lokalsamfundet.
Van Gogh Museum bruger YouTube og Ad Grants effektivt til at nå ud til nye museumsgæster og skabe opmærksomhed.
WaterAid bruger Google-værktøjerne til at skabe et mere spændende og interaktivt indhold, så der skabes dybere forbindelser med donorerne.
WITNESS benytter de gratis værktøjer fra Google til at distribuere spændende indhold og strømline det daglige arbejde.